2016. június 21., kedd

1.évad 11.rész (összezavarodtam)

Reggel ahogy felkeltem kiszálltam Tini mellől és átmentem az én szobámba. Nem akarok újra vele lenni. Azt hiszem nem. Még magam sem tudom. Na mindegy a lényeg az, hogy most barátok vagyunk. Ahogy átértem a szobámba bedöltem az ágyba. Annyira jó ez a víz ágy. Megláttam magam mellett Nat képét és azonnal a kezembe vettem a telefont majd tárcsáztam.
-Szia kicsim. Milyen kint Rioba?-hallottam bársonyos hangját.
-Jó, de el kell mondanom valamit.
-Mit?
-Hát az exemmel kell felvegyem a lemezt és egészen tegnapig ezt én sem tudtam.-mondtam alig halhatóan.
-Várj mi? Akkor ti most egy házban vagytok?
-Igen. Ráadásul két hétig nem mehetünk ki és be se jöhetnek hozzánk. Mivel egy nagy veszekedést levágtunk találkozásról ezért a nagyfőnök azt akarja, hogy szokjunk össze egy kicsit.
-Ezt nem hiszem el.-hallottam, hogy sír.
-Szerelmem miért pityeregsz?
-Mert el fogsz hagyni az exed miatt.
-Soha nem hagynálak el főleg nem miatta. Én csak téged szeretlek és amúgy is neki van barátja.
-Na és Sthepi úgy hallottam ő is most ment ki Rioba.
-Fujj kicsim hidd el, hogy ezzel a fruskával nem jövök össze! Utálom már egy jó ideje. Ha jó fej is vagyok velem az csak szánalom.
-Okés most megyek szeretlek.-szipogott.
-Jó nyugi én jobban szeretlek puszi!-nyomtam ki a telót. Gyorsan felkaptam magamra a ruhám ami egy szaggatott farmert és egy fekete trikót testesített meg. Na meg persze a fehér buffalo cipőm. Belőttem a hajam és siettem le reggelizni. Tini már az asztalnál turkálta a müzliét és amikor meglátott felállt az asztaltól majd kiment a kertbe. Na ennek már megint mi baja van? Gondoltam kimegyek utána és kideritem a baját. Kint ült a medence szélén és a lábát a vízbe lógatta. Odasétáltam hozzá és én is ugyan ezt tettem.
-Mi van veled?-néztem rá komolyan.
-Mit érdekel téged egy ilyen fruska?-flegmázott.
-He? Mi bajod van már?-néztem értetlenül.
-Ugyan már nem muszáj szánalomból jófej legyél velem.-folyt le egy könnycsepp az arcán.
-Most aztán igazán nem értelek.
-Nem Jorge Blanco én nem értelek. Ugyan olyan vagy mint többi srác! Én szerettelek!-pattant fel melőlem és bement a lakásba.
-Wáááá ezt nem hiszem el.-álltam fel és felborogattam a kinti napozó ágyat és az asztalt meg a székeket. Kb. egy órán keresztül tomboltam kint aztán bementem a szobába és gondolkozni kezdtem. Pár perc után rájöttem, hogy halhatta a telefonbeszélgetésem a barátnőmmel és azt hitte róla beszélek amikor Sthepiről volt szó. Megint tombolni akartam, de eszembejutott egy szöveg és gitáromat a kezembe kapva játszani kezdtem.

Minden csendes
minden nyugtalan a szívemben
Utálom ezt az érzést
A napok sötétek, amikor nem vagy a közelemben
nehézzé válik levegőt venni
Azt kívánom, bárcsak egyszerűen megőriznél
Azt kívánom, bár mehetnék aludni

 Szeretni téged öngyilkosság
Nem tudom, hogy mennem kéne vagy maradnom
Próbálom életben tartani magam
tudván, hogy meg van a lehetősége annak, hogy ehhez az egészhez túl késő lesz
De hallottam, ahogy azt mondod szerettél
Ez az a rész amit nem tudok elfelejteni
és azt kívánom bár jönnél és megmentenél
mert a szakadék szélén állok
Hagynom kéne menni
mondani magamnak a dolgokat, amikre szükségem van, hogy halljam
de az agyam rosszul van bedrótozva.
Ezért szeretlek még akkor is, mikor nem vagy itt.
Úgy érzem megfulladok minden szavadban
és minden levegővétel között.
Valamiképpen ott ragadtál meg, ahol tényleg fáj
És ez megöli az összes részem.

 Szeretni téged öngyilkosság
Nem tudom, hogy mennem kéne vagy maradnom
Próbálom életben tartani magam
tudván, hogy meg van a lehetősége annak, hogy ehhez az egészhez túl késő lesz
De hallottam, ahogy azt mondod szerettél
Ez az a rész amit nem tudok elfelejteni
és azt kívánom bár jönnél és megmentenél
mert a szakadék szélén állok

 Szeretni téged öngyilkosság
és a világom összetörni látszik
És én... elfogadtam, amennyit csak tudtam
és a szerelem egy hosszú út lefelé.

 Szeretni téged öngyilkosság
és minden nap nehezebbé válik.
Próbálom életben tartani magam
tudván, hogy meg van a lehetősége annak, hogy ehhez az egészhez túl késő lesz
És elszalasztottam minden pillanatot
de még mindig elszánt vagyok a harcra
És tudom, hogy kiveszi majd az összes erőmet
hogy életben tartsam az érzéseket.
Szeretni téged öngyilkosság

Azt hiszem siekresen megírtam egy ujabb dalt. Komolyan csak arra volt szükségem, hogy Martina kimondja, hogy én szerettelek? Én is szerettem, de minden más lett mióta az apja elvitte tőlem. Még egy annyi üzit sem küldött, hogy sajnálom vagy, hogy te barom ne aggódj én szeretlek csak apám makacs, de várj meg kérlek. Esküszöm megvártam volnem, mert szeretem. Még most is. Ő olyan nekem mint Rosalin. Minden héten kijárok a sírjához és most, hogy nem vagyok otthon megkértem a srácokat, hogy addig ők vigyenek neki virágot. Egész délelött Martinán agyaltam, de végül arra jutottam, hogy én is haragszom rá, mert hallgatózott. Nem érdekel már. Levetkőztem majd magmrahúztam egy fürdőnacit és kimentem úszkálni a medencébe. Közben vittem a kamerám is és csináltam videót a Youtub csatornámra.
-Auu! Üdvözöllek a mai videómban! Mivel két hétre bezártak egy luxusházba, hogy jobban kijöjjek a munkatársammal lesz időm nektek videót csinálni. Mondjuk rátok mindig van időm. Imádlak titeket! Szóval ma megmuatom nektek a házat, de elötte uszkáljunk egy kicsit.-mondtam majd lebuktam a víz alá. Pár percig bekapcsolva hagytam a kamerát aztán megállítottam én meg még fürödtem egy kicsit. Eztán újra bekapcsoltam a videót.
-Na szóval nézzük is meg az udvart. Itt a medence amiben az elöbb pancsiztam és a többit hagyjuk, mert most van egy kis kupi. Menjünk is be a házba. Itt van az első szoba ami a zenész tárasamé. Halihó Martina.-nyitottam be hozzá mire nekem vágta a párnát.
-Menj ki innen!-mondta duzzogva.
-Milyen kedves fogadtatás. Igen Tini most durcikirálynőt játszik mivel nem kapta meg a napi csokiadagját.-nevettem mire ő is felkuncogott, de utána újra mérges arcra váltott.
-Na jó srácok menjünk most az én szobámba az jobb.-indultam fel a harmadik emeletre. Benyitottam a hálomba és körbevittem a kamerát.
-Igen itt a víz ágyam, zongora, gitár, xbox és minden ami kell. Köszönöm, hogy velem tartottatok. Ha tetszett iratkozzatok fel! Puszi srácok.-tettem a kezem a lencsére majd véget vetettem a felvételnek.
-Hallod minek kellett bejönni a szobámba? Az csak az enyém.-rontott be a szentélyembe Martina.
-Nyugi durcis kislány.-borzoltam össz a haját.
-Haggyál engem békén te varangyosbéka.-ütött meg.
-Egészen jók a beszólásaid, de he én vagyok a béka és te a durcishercegnő akkor egy csókot kell adni a békucinak, hogy királyfi legyen és boldogan éljenek míg meg nem halnak.-cukkoltam a lányt.
-Na azt várhatod Blancito. Elöbb veretem magam halálba mint, hogy te legyél a hercegem.-mondta mérgesen és becsapta maga után az ajtót.
-Ez a híres Stoessel távozás?-kiáltottam utána, de már nem kaptam választ. Röhögcsélve, de mégis bánatosan lehuppantam a földre és a dalomat finomítgattam míg nem tökéletesnek éreztem. Kicsit Xboxoztam és utána felhívtam Facundot.
-Na haver beszéltetek?
-Persze és az estét a karomban töltötte, mert rémálmai voltak az idiota pasija miatt. Reggel átosontam a szobámba, hogy beszéljek Nattal, de ő meg az ajtónál halgatózott és amikor Sthepiről beszéltünk azt hitte róla van szó ezért mérges lett, kiosztott én meg ezáltal sikeresen írtam egy dalt.
-Na mutasd.-mondta mire én kihangosítottam őt letettem magam mellé a telefont és a gitárt a kezembe véve eljátszottam a szerzeményem.
-Nekem tetszik, de jobb lenne ha zongorakíséret lenne hozzá.
-Lehet, de nincs senki akivel előadhatnám.
-Ott van Tini is.
-Akkor egyből rájönne, hogy ezt a dalt róla avagy neki írtam és én nem akarom hitegetni.
-Miért nem őt szereted?-kérdezte komolyan.
-De, de Natalit jobban azt hiszem.-mondtam bizonytalanul.
-Nem hiszem én azt. Ha jobbam szeretnéd róla írnál dalt. Meg már vesztetek volna össze. Szerinted Marinával miért veszekedsz? Azért, mert szeretitek egymást csak már az érzéseiteket vitába folytjátok. Ha megnézem azokat a dalokat amit az elmúlt egy évben írtál akkor mindegyik valamilyen formában hozzá fűződik.
-Na jo most felejtsük ezt el. Inkább azt mond el, hogy te hogy érzed magad.
-Hát nagyon jól. Marcoval meg Sam-el minden nap elmegyünk vamai új helyre.-áradozott mire én csak ennyit mondtam.
-Én itt rohadok te meg körbejárod egész Riot. Nagyon jó, de én még Marcot kinyírom egyszer.-mérgelődtem. Nem sokkal később elköszöntünk és én elmentem le vacsizni. Ettem egy banánt és egy csokisgofrit. Ahogy végeztem mentem fogatmosni, fürdeni és döltem be az ágyba. Mára élg volt nekem ennyi. Olyan éjfél körül kopogást hallottam az ajtómon és ki is nyílt én pedig Tinit pillantottam meg egy kis trikóba meg cicanaciba.
-Könyörgöm Jorge ne haragudj, de nem tudok aludni. Had maradjak itt.
-Ilyenkor jó a varangyosbéka mi?
-Ne haragidj, de te is igen durvákat mondtál rám.
-Igen csak annyi, hogy azt Sthepiről mondtam a telefonba mivel állítólag itt vam Rioba és Nat kicsit féltékeny.-mondtam komor arcal.
-Annyira sajnálom én csak....
-Semmi baj gyere bujj ide nehogy megfázz.
-Köszönöm!-feküdt le mellém és a fejét a mellkasomra rakta mire én átöleltem. Annyira jó őt újra a kezembe tartani és olyan gyönyőrű ahogy alszik. Pár órával később mind a ketten zörgésre lettünk figyelmesek. Csodálkoztunk is mivel rajtunk kívűl nincs más a házban. Vajon ki lehet az?




8 megjegyzés:

  1. Ahjjj, ki a faszom lesz az? Ezek meg be veszekedjenek már annyit! Inkább jöjjenek össze! Csodálatos lett. Nagyon siess! 💜💜💜💜💜

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem momdom meg bibibibibibibi! Jajj majd ez is elmúlik! Köszi szépen életem! Sietek!😘😍💞💋💓💖💝

      Törlés
  2. Na ki az? Nekem az a megérzésem hogy Tini barátja, vagy Naty...
    De inkább Tini kocsog barátjára vaksolok. (remélem jól írtam).
    Nagyon jó lett siess!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondhatok semmkt! Köt a titoktartási szerződés! Köszike! Sietek nagyon!😍😂😂😂💞💋💓

      Törlés
  3. Uram isten ez rohadt jó lett!
    Jorge kicsit kemény, de így imádom😂
    Nagyon siess kérlek!😂💗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Kármen imádlak! Hát Yoyi így jó! Nagyon sietek ígérem!😍💞💋💓😘😂😂😂

      Törlés
  4. Stephie lesz az? Vagy ki? Mond el!:"D Imádom olyan cukik....:D De ennyit veszekedni.....:"D Nagyon siess!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondom! Rossz úton jártok! Ugye? Kisszukimukik! Muszáj a dráma! Sietek!💓😘😂😍💞💋💓

      Törlés