2016. június 25., szombat

1.évad 12.rész (érzések egy dalban)

Nem tudtam, hogy ki lehet az ezért szóltam Tininek, hogy maradjon a szobába én majd lemegyek. Persze mintha a falnak beszélnék ő jött utánam.
-Akkor legalább mögöttem gyere.-mondtam mire mögém állt és megfogta a hátam.
-Oké, de nahyon vigyázz.-hallottam hangján az aggodalmat.
-Jó, oké vigyázok.-mondtam és elindultam lefele a lépcsőn. A második emeleten nem láttam senkit ezért gondoltam lemegyek a nappaliba is, de ahogy mentem lefele valaki elragadtam mögülöm Tinit.
-Jorge segíts.-hallottam a sikítást felfele. Elindultam felfel és közben kapcsolgattam a lámpákat, de valaki lekapcsolta a villanyórát és az pedig a padláson van. Elkezdtem rohanni nehogy Martinát megölje ez az ember. Szerncsére mindig tartok magamnál egy dobócsillagot. Csak is azért tarom ezt magamnál, mert még apám készítette. Szóval ahogy felértem hallottam egy férfinek a hangját.
-Semmi baj kicsim! Hazemegyünk szépen csak elöbb kinyírom a kis lovagod.-nevetett.
-Ne Javier kérlek!-sírt fel Tinu.
-Te rohadt fasz hagyd őt békén.-ronottam be, de ott se láttam semmit. Egyszer csak felkapcsolódtak a fények és megpillantottam őt.
-C-c-c hogy beszélünk kérem?-nevetett és közben Tinit símogatta aki csak megállás nélkül sírt.
-Figyelj ha jót akarsz megadnak eltünsz innen.-kiabáltam és előrébb mentem.
-Jaj ugyan már Yoyi cica. Vajon téged éjszakánként símogatott úgy mint engem vagy csókolt úgy? Esetleg voltatok már úgy. Olyan jó amikor megcsókol.-cukkolt és közben szájon csókolta Martinát.
-Te rohadék!-dobtam el a dobócsillagot ami egyenesen egy kellemetlen pontra talált. Odaszaladtam kihúztam belőle a csillagot és Tinitat felkapva kirohantam majd az ajtót rázártam. Leérve tárcsáztam a rendőrséget akik 10 percen belül itt is voltak. Elvitték Javiert mi meg végre megnyugodhattunk. Leülve a kanapéra felé fordultam és így szóltam.
-Tényleg ennyire szeretted?
-Az elején próbáltam, de soha nem tudtam úgy szeretni mint téged. Igyekeztem továbblépni csak sajnos rossz emberbe szerettem bele.-mondta miközben közelebb ült.
-Én is ugyan így érzek.-suttogtam mire odahajoltamh ozzá és megcsókoltam. Egyre szenvedélyesebb csókokat váltottunk, de leállítottam.
-Most meg mi van?-kérdezte.
-Az, higy ezt nem tehetem meg. Nekem barátnőm van és szeretem.-jelentettem ki mire felpofozott és elrohamt a szobájába. Na ez csodálatos. Mindent elcsesztem. Én a barátja akartam maradni, de ez nem ment. Ha a közelmben van teljesen megváltoznak az érzéseim iránta, de nem csalhatom meg Natalit. Fogtam magam és én js elemntem a szobába, hogy lepihenjek pár órára. Hát aludni nem aludtam, de a dalomat vagy tízszer elénekeltem négy különféle verzióban. Végül a lassú verziónál maradtam. Ma délután jön a két producerem, mert Facu elmondta nekik, hogy milyen csodálatos dalt írtam és meg akarják hallgatni. Felhúztam a farmerom és egy pólót, raktam magamra a kedvenc parfümömről, fogat mostam és belőttem a hajm majd lekóvájogtam a konyhába egy tál müzliért. Ő is épp lent etta a palacsintáját.
-Figyu beszélhetnénk?-ültem le mellé.
-Nem.-mondta és tovább majszolta a kajáját. Én is elkezdtem enni az enyém bár inkább őt figyeltem.
-De én ezt már nem bírom ki.-csaptam rá az asztalra.
-Akkor kerülj el.-vágta le a palcsintáját a tányérra és elviharzott. Hát ez nagyon jó lesz. Nem fogunk mi így soha együtt dolgozni. Én elindultam utana, mert szólnom kellett, hogy maj jönnek Sam-ék.
-Figyelj Tini ma jön Marco, Sam és Facu, mert írtam egy új dal és meg akarják hallgatni. Ha te is írtál valamit készülj fel.-nyitottam be.
-Nem írtam semmit, de majd lejövök.-mondta a könyvét bújva. Én is felhúzta magam ezért bementem a szobámba és a zongorához állva dühösen játszani kedtem. Van egy régebbi számom a Light your Heart na annak egy másik verzióját kezdtem játszani. Annyira átadtam magam a dalnak, hogy észre dem vettem Martinát aki az ajtomban állt.
-Mit akarsz.-néztem rá dühösen.
-Ja semmi olyat csak itt a csajod.-nevetett és kiment majd Nat lépett be. Odamentem hozzá és megpörgetve a levegőben megcsókoltam.
-Szia kedvesem.-öleltem magamhoz szorosan, de éreztem és szerintem ő is, hogy már nem az igazi ez az egész.
-Szia Jorge. Átutazóban vagyok itt, mert megyek a szüleimhez és gondoltam benézek.
-Nagyon örülök.-eröltettem egy mosolyt az arcomra.
-Tényleg nem hazudtak a srácok. Ez a csaj nagyon hasonlít rám.-mondta miközben az ölembe ült.
-Az lehet, hogy kinézetre igen, de a belsőtök teljesen más.-karoltam át derekánál.
-Ittmaradok amíg nem jönnek a többiek, mert megszeretném hallgatni a dalodat.
-Jaj hát ez tök jó.-színleltem a boldogat.
-Tudod mit?-túrt bele a hajamba.
-Na mit?
-Most szépen kimegyünk a medencébe és szórakozunk egyet.
-Rendicsek.-kacsintottam és gyorsan áthuztama ruhám egy fürdőgatyóra és Natalin is belebújt a bikiniébe. Istenem, hogy milyen jó feneke van Tininek a bikinibe. Akarom momdani Natalinak. Na mindegy. Ahogy kiértünk az udvarra egymásra pillantottunk és összekulcsolva a kezünket szaladni kezdtünk a medence fele.
-Vizíbomba!-kiáltottunk egyszerre miközben ugrottunk. A vízbe érve egyből elkezdtünk versenyezni, hogy ki ér elöbb a másik oldalra. Nataliaval nagyon jól elvagyok, de mjnt egy baráttal. Páromnak nem tudom már tekinteni, de ezt nem monhatom meg neki. Képtelen vagyok őt megbántani. Főleg azok után nem, hogy Martina után ő húzott fel a földről. A délelött viszonylag jó volt, de megérkeztek a producereim és mindenki összegyült a nappaliba. Levittem a gitárom és kezdődhetett a vallomásom egy dalban.
-Na szóval azt mondta nekünk Facundo, hogy lenne egy szám amit most írtál.-mondta
-Igen.-válaszoltam mire ő mutatott a kezével, hogy kezdjem el. Vol ott nekem egy szék, de nem kellett. A nyakamba akasztottam és már játszhattam is.


Minden csendes,
minden nyugtalan a szívemben
Utálom ezt az érzést
A napok sötétek, amikor nem vagy a közelemben
nehézzé válik levegőt venni
Azt kívánom, bárcsak egyszerűen megőriznél
Azt kívánom, bár mehetnék aludni

 Szeretni téged öngyilkosság
Nem tudom, hogy mennem kéne vagy maradnom
Próbálom életben tartani magam
tudván, hogy meg van a lehetősége annak, hogy ehhez az egészhez túl késő lesz
De hallottam, ahogy azt mondod szerettél
Ez az a rész amit nem tudok elfelejteni
és azt kívánom bár jönnél és megmentenél
mert a szakadék szélén állok

Hagynom kéne menni
mondani magamnak a dolgokat, amikre szükségem van, hogy halljam
de az agyam rosszul van bedrótozva.
Ezért szeretlek még akkor is, mikor nem vagy itt.
Úgy érzem megfulladok minden szavadban
és minden levegővétel között.
Valamiképpen ott ragadtál meg, ahol tényleg fáj
És ez megöli az összes részem.-eddég énekeltem én, de a következő sornál meghallottam Tini hangját aki mögöttem állt és zongorázott. Felé fordultam és az utolsó részeket együtt énekeltük.

 Szeretni téged öngyilkosság
Nem tudom, hogy mennem kéne vagy maradnom
Próbálom életben tartani magam
tudván, hogy meg van a lehetősége annak, hogy ehhez az egészhez túl késő lesz
De hallottam, ahogy azt mondod szerettél
Ez az a rész amit nem tudok elfelejteni
és azt kívánom bár jönnél és megmentenél
mert a szakadék szélén állok

 Szeretni téged öngyilkosság
és a világom összetörni látszik
És én... elfogadtam, amennyit csak tudtam
és a szerelem egy hosszú út lefelé.

 Szeretni téged öngyilkosság
és minden nap nehezebbé válik.
Próbálom életben tartani magam
tudván, hogy meg van a lehetősége annak, hogy ehhez az egészhez túl késő lesz
És elszalasztottam minden pillanatot
de még mindig elszánt vagyok a harcra
És tudom, hogy kiveszi majd az összes erőmet
hogy életben tartsam az érzéseket.
Szeretni téged öngyilkosság

A dal végén mindketten eljöttünk a hangszerünktől és odasétáltunk Marcoék elé.
-Ne haragudjatok csak én jobbnak láttam így a dalt.-hajtotta le a fejét Martina.
-Semmi baj nekünk tetszett. Na és neked Jorge?-fordult mindenki egyszerre felém.
-Ami azt illeti én is zongoráskísérettel akartam eljátszani csak......-mondtam miközben a padlót fürkésztem.
-Jolvan nem baj most itthagyunk titeket mind és a két hét végeztével visszajövünk.-kacsintott Marc és ezzel elmentek. Elköszöntem a páromtól is és ezután csak a mién volt a ház. Ahogy becsukódott az ajtó Martina felrohant az emeletre és engem itthagyott a kérdéseimmel.

8 megjegyzés:

  1. Na mostmár elég! Hogy az istenbe tudsz ilyen jól írni. Fantasztiko lett. Siess ám nagyon. Taníts mester. 😍😘😁😂😃❤💓💞💕

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fuuu hát köszönöm! Anniyra arik vagytok! Szerintem te kell engem taníts nem én tégednte lány! Nagyon sietek!😍😂😘😂😂💖💋💞

      Törlés
  2. Ó te lány! Imádom! Kövit elképesztő gyorsan! Jortinit he! Siess! <333 Meddig lesztek na strandon? Lehet talizunk! <3333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma nem megyünk strandra majd holnap! Amúgy nagyon köszönöm életem! Sietek! Jortini is lesz talán.😂😂😂😘💖💋💞

      Törlés
  3. Kezdem úgy érezni, tudod te mitől imádom ezt a blogot😂
    Ez kurva jó lett, és nagyon siess💗💗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Kármenem! Hát igen tudom én. Nagyon köszi tényleg! Nagyon sietek!😍💞💋😂💖😘😂

      Törlés
  4. Nagyon jó lett!
    S I E S S!
    Mikor lesz már Jortini??
    Kövit minél előbb!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike Lilim! Még én sem tudom! Sietek ígérem!😂😂😂😍💋💓😘💖

      Törlés