2016. június 12., vasárnap

1.évad 9.rész (az új élet)

Már egy év is eltelt amióta Tini eltünt az életemből. Ahogy mondtam megváltoztam. Rájöttem, hogy a zenének akarok élni. Éppen ezért ebben az évben leszerződtem egy híres studionál. A pruducerem pedig Marco Heal. Nagyon jóban vagyok vele és engedtem, hogy keressen mellém egy másik embert akivel felvesszük a dalaim. Még nem tudom, hogy ki lesz az, de ma este kiderül mivel 4 hónapra ketten össze leszünk zárva egy luxusházba Rioban. Azért Rioban, mert ott vesszük fel az új lemezem. Aról volt szó, hogy pörgős számok lesznek ezért fiú partnerem lesz. Van egy csodálatos barátnőm is Naty. Imádom! Lassan 2 hónapja, hogy együtt vagyunk. Szöges ellentéte Tininek. Legalábbis szerintem igen. Nézzük Naty olyan cuki kislányos Tinu meg na jó ő is az. Akkor Natalia különleges a cuccai és a szobálya ő maga! Martina na igen ő ugyan ez, viszont Nat olyan kislányos hisz még fiatal, de akkor is. Mondjuk Tini is ilyen. Nem, nem hiszem el, hogy Tini hasonmásával vagyok együtt. Bár nem teljesen mivel Naty hűségesebb.
-Elég!-kiabáltam hangosan a nappalimba ahol a barátaimmal vagyok és ők épp felelsz vagy merszeznek.
-Mi a baj Yoyi?-kérdezte Facu.
-Semmi folytassuk.-mondtam feszülten.
-Jó amúgy is te jössz! Felelsz vagy mersz?-kérdezte a báttyám.
-Felelek.-mondtam higgadtam mostmár.
-Tinin gondolkodtál ugye?-kérdezte Alba.
-Naná, hogy rajta. Ti nem gondoljátok, hogy Tinu hasonmásával jöttem össze?-mondtam és elővettem egy képet amin Nat volt és rámutattam.
-Ja csak az exed mindent megtett volna érted és nem a pénzedért.-mondta Samu.
-Igen és a volt csajodnak nem lila haja volt.-nevetett Nico.
-Na jó elég Natalia szeret engem és én is őt!-vágtam hozzájuk az üveget.
-De a csaj akkor is olyan mint Tini.-mondták egyszerre majd felálltak és a szobámba mentek. Nem értettem semmit ezért mentem is utánuk. Bent előkapták a bőröndöm és pakolni kezdték a ruháimat.
-Hát ti meg mi a francot csináltok?-idegeskedtem.
-Hát ma mész az új sráccal felvenni a lemezeket. 4 hónapra elmész és kéne valami ruha is.-mondta Diego.
-Srácok majd én megoldom.-flegmáskodtam.
-Mi van veled Blanco? Amióta Martina elment nem vagy önmagad.-tette a kezét a vállamra Rugg.
-Változik az ember. Hagyjatok békén!-emeltem fel a hangom.
-Rsdben! Gyertek skacok ez az ember nem a mi barátunk.-jelentette ki Facu és elmentek. Fájt amit most mondott Facundo. Amióta az eszemet tudom a legjobb barátom. Együtt jártunk oviba, általánosba, gimibe, föiskolára és még egyetemre is. Aztán egy helyre mentünk dolgozni. Most meg elvesztettem. Senkim nincs rajta kívűl akivel ilyen szoros kapcsolatot ápolok. Jó igen ott vannak a srácok, de őket csak a munkahelyemen ismertem meg. Nem úgy mint Rosalint vagy Facut. Amíg a bőröndömet pakolásztam az agyamban végígfutott a gyerekkorom. Emlékszem, hogy kiskoromban apukám épített nekem az egyik fára egy kis kuckót. Minden délután ott játszottam fent. Amikor meg beesteledett édesanyám mindig a nagy tölgy alatt kiabált, hogy menjek be. Persze én soha nem engedelmeskedtem. Mindig ott akartam aludni. Édesapám meg mondta anyukámnak, hogy haggyad majd úgy is bejön. Mindig úgy sikerült lecsalogatni a bunkimból, hogy apa kitalált valami játékot amit a lakásban is tudtunk játszani. Egyszer kommanduztunk máskor meg anyu hozzávalóit csentük el amit a vacsorához készített ki. Anyával is sokat játszottam, de benne azt szerettem a legjobban, hogy minden este énekelt nekem meg mesét olvasott. Amikor meg idősebb lettem mindig mindent vele beszéltem meg. Azt is amikor Rosali másik fiúba volt szerelmes meg azt amikor Facundo mindig piszkált. Igen Facuval nem mindig voltunk jóba, de ez minden barátnál előfordul. Na és amikor felnőttem akkor jöttek a nehézségek. Ahoz, hogy itt dolgozhassak Miamiban el kellett hagyjam a szeretett városomat Guadalajarat. Ezáltal édesanyukámtól és édesapámtól is el kellett búcsúznom, de minden héten háromszor beszélünk telefonon. Anyuka most kicsit betegeskedik ezért a lemezfelvétel alatt elutazok hozzájuk Ruggal, hogy lássuk őket. Hát igen a báttyámról és rólam nem is meséltem. Állítólag amikor megszülettem nagyon utált engem, mert mindig velem foglalkoztak többet. Ez érthető hisz baba voltam ő meg már oviba járt. Aztán ahogy kezdtem felcsperedni ő is megszerett. Én mindig tiszteltem őt és büszke voltam, hogy nekem van egy idős báttyám aki megvéd bármi áron. Sokszor hencegtem is vele az osztályba ezért minden fiú át akart hozzánk jönni, hogy együtt menjünk focizni. Mindig én akartam lenni a legmenőbb, de amikor Ros, Facu és még a báttyám sem beszélt velem, mert állítólag túl nagyképű lettem na akkor már nem érdekelt a csillogás. Annyit akartam, hogy visszakapjam a barátaim és a testvérem. Dióhéjban ennyi lenne a gyerekkorom története. Ahogy végeztem a pakolódással megérkezett a párom.
-Szia kicsim megjöttem.-kiabált lentről Naty.
-Szia szerelmem.-sétáltam le a lépcsőn majd lágy csókot hintettem a szájára.
-Már mész is?-nézett rám szomórú szemekkel.
-Igen kicsim. Tudod még sokmindent el kell intéznem, de 4 hónap múlva találkozunk.
-Jó de ugye nem fogsz más lányba beleszeretni addig?-hajtotta le a fejét miközben hozzámbújt.
-Soha nem tudnék mást szeretni rajtad kívűl, de te se vess szemet más srácokra!-tettem fel a mutatóujjamat.
-Én soha!-puszilta meg az arcom.
-Redben, de nekem most mennem kell! Szia nyuszi ha megérkeztem hívlak.-kiabáltam vissza már az ajtóból. Fájt őt itthagyni, de ha visszajövök akkor újra csak ő fog létezni senki más. Még mielött a reptérre mennék benézek Facuhoz, hogy bocsánatot kérjek és, hogy elhívjam magammal. Amint odaértem a házához futottam is az ajtóhoz és csöngettem. Pár percre rá nyílt is a bejárat, de amint meglátott rám is akarta csapni az ajtót, de én odaraktam a lábam.
-Beszélnünk kell!-mondtam lehajtott fejjel.
-Miről?-flegmáskodott.
-A barátságunkról, mert ez így nem mehet.
-Milyen barátságunkról? Nekem nincs barátom. Hol van az a Jorge Blanco akit kiskoromban megismertem? Én ugyan bizony nem látom.-vágta a fejemhez a dolgokat.
-Igazad van! Ez nem én vagyok, de amióta Tinu elment......-mondtam, de Facundo közbevágott.
-Nem, ne fogd Martinára! Nem miatta van hanem miattad! Egyszerűen próbálod magadbafolytani az érzéseket és egy zsémbes emberré váltál.-mondta mérgesen.
-Igazad van, de nem bírom ha veszekszünk. Hidd el megváltozom csak béküljünk ki és gyere velem Rioba.-fogtam meg a vállát.
-Semmi baj, de hova? Rioba.?
-Naná szükségem van egy barátra. Szükségem van a testvéremre.-mondtam könnyes szemmel.
-Huhh Jorge te tényleg depis vagy. Ha ezt Rugg hallaná. Na gyere ide elmegyek veled, de csak egy feltétellel.-mondta miközben átölelt és megveregette a hátam.
-Mi az?-néztem rá kíváncsian.
-Ha megérkeztünk az új ideiglenes otthonunkba akkor felhívod Tinit és tisztáztok mindent.
-Jó legyen.-ráztam vele kezet majd elindultunk a reptérre. Amikor megérkeztünk Marco már ott várt minket.
-Szia Jorge látom Facut is elhoztad.-öklözött le velem.
-Ja, de hol van a srác akivel fel fogom venni a lemezt?-néztem körbe értetlenül.
-Az ottani producer azt mondta, hogy ő már a házban van.-Mondta Marc.
-Hát jó akkor menjünk.-intettem a gép felé majd felszálltunk rá. Az út pár órát vett igénybe. Igazából nem tudom, mert nem számoltam. Ahogy leszállt a repülő én már szaladtam is a csomagokért és alig vártam, hogy megismerhessem a pertnerem. Elmentünk az új studioba és vártuk a producerem főnökét avagy a másik producert.
-Sziasztok a nevem Sam Olson. Szia Haver.-köszönt majd lepacsizott Marcoval.
-Jó napot uram!-mondtam határozottan.
-Kérlek tegezödjünk srácok.-nevetett.
-Rendben!-mondtuk egyszerre.
-Szóval Jorge hallom már nagyon szeretnéd látni a partneredet.-mosolygott Sam.
-Igen már nagyon kíváncsi vagyok rá.
-Redben. Akkor itt is van a partnered.-mondta majd az egyik ajtó felé mutatott ahonnan kisétált a társam.
-Ezzel fogok dolgozni............?
 

12 megjegyzés:

  1. Fantasztikus!!!!:DD Tini....legyen Tini a társa, léciiii!:3 Nagyon siess!<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt mkndtam, hogy fiú partnere lesz nem azt, hogy lány! Am köszi szépen! Nagyon fogok sietni!💘💖💓😍😘💞💋😂😂

      Törlés
    2. Ja.....:( El felejtettem...:"D Annyira bele éltem magam abba, hogy Tini lesz, hogy fel sem tűnt a fiú partner!:"D Tök mindegy csak legyen Jortini!:D <3

      Törlés
    3. Jaj Vivi, de imádlak! Majd lesz Jortini!😂💗💞😍😘

      Törlés
  2. Félek ki lehet ez az ez(???)😂😂😂 csodálatos lett! De most már nem má' hogy! Jortini kell ide! Nagyon siess! 💞💞💞💞💞💞

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háááát majd kiderül! Köszi élet! Sietek vele nagyon, de te is hozd a részt! Jortininis lesz! Talán!😍😘💞💋💓💖💘💗💝💟😂😂😂

      Törlés
  3. Imádom😍😍
    Nagyon siess😍😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Kármen! Sietek, de te is hozd a Blancosra!😂😍💞😘💓💖

      Törlés
  4. Ahw, fantasztikus*-*
    De ez a Nati csaj húzzon a picsába😂
    A partner meg lehetne Tini, nem baj h fiúról volt szó😂
    Imádtam, nagyon siess❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Klau! Majd minden eldől! Naty még egy ideig nem megy sehova. Nagyon, nagyon fogok sietni!💞💓💖😍💞💗😂😂

      Törlés